Printmedia
Printmedia zoals posters, flyers of folders is achterhaalt … is een veel gehoorde uitspraak. Maar dat is niet helemaal waar. Een mooie brochure, folder of flyer die je in je handen hebt, heeft nog altijd een grote impact. Daarnaast ‘klik’ je het ook niet even weg, maar blijft het geduldig op je bureau liggen, zodat je het steeds weer ziet. Daarnaast creëert de sterk groeiende online marketing een steeds groter wordende schaarste in drukwerk, waardoor de folder die voor je neus verschijnt, niet meer één van de vele is, maar weer opnieuw uniek wordt in zijn soort. Onderschat dus door het success van online marketing niet de kracht van drukwerk. Reclamebureau Design & Deliver uit Roermond bundelt deze twee krachten van reclame maken om zo te zorgen voor een optimaal resultaat.
In een offline reclamecampagne zijn advertenties het boegbeeld die je kunt inzetten om twee doelen te bereiken. In de eerste plaats is dit ‘branding’ om je merk te laten zien en zo bewust of onbewust bij de lezer top-of-mind te blijven. Door het herkenbaarheid van de huisstijl zal je merk versterkt worden. Uiteraard is het ook een perfecte kans om een actie met een tijdelijk karakter te promoten.
Klik hier om enkele projecten te bekijken.